تأکید فرماندار رامسر بر گره‌گشایی بی‌واسطه از مشکلات مردم در ملاقات‌های عمومی

مسلم قبادیان، فرماندار شهرستان رامسر در ادامه سلسله نشست‌های سه‌شنبه‌های پاسخگویی، صبح روز پنجم خردادماه، در فرمانداری این شهرستان با جمعی از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری رامسر، این نشست که با هدف بی‌واسطه مطالبات و تقویت پیوند میان مردم و مسئولان برگزار شد، فرصتی بود تا مراجعان بدون واسطه، دغدغه‌های خود را با نماینده عالی دولت در شهرستان در میان بگذارند.

فرماندار رامسر در جریان این ملاقات‌ها، ضمن بررسی دقیق درخواست‌های مطرح شده، رویکرد مدیریتی خود را بر تسریع در فرآیندهای اداری متمرکز کرد.

 وی در همین راستا، دستورات صریحی را خطاب به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط صادر کرد تا با پرهیز از اطاله وقت، پیگیری‌های لازم برای رفع چالش‌های پیش‌روی شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

این برنامه که به‌طور مستمر در تقویم کاری فرمانداری رامسر جای گرفته است، تلاشی برای عینیت بخشیدن به سیاست‌های دولت در تحقق مدیریت مردمی و تکریم واقعی ارباب‌رجوع است؛ رویکردی که تلاش دارد فاصله میان مردم و بدنه اجرایی شهرستان را به حداقل برساند.

چاپ محتويات