بازدید فرماندار فریدونکنار از مدارس ؛ بررسی چالش‌های آب شرب و ترافیک محور اصلی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار؛  دکتر مرادی، فرماندار شهرستان فریدونکنار، با همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و سلامت و شورای ترافیک شهرستان، از مدارس آموزشی سه‌گانه روبروی روستای اسلام‌آباد بازدید کرد.

این بازدید که با هدف بررسی میدانی مشکلات و دغدغه‌های این مرکز آموزشی صورت گرفت، بر دو محور اصلی ارتقای سلامت و بهداشت و ایمن‌سازی ترافیکی متمرکز بود،

 با توجه به گزارش‌های واصله در خصوص وضعیت آب شرب مدارس، دکتر مرادی بر ضرورت پیگیری فوری و رفع نواقص موجود در سیستم آبرسانی تأکید کرد تا سلامت دانش‌آموزان به عنوان اولویت نخست، تضمین گردد. و همچنین به لحاط استقرار این مدارس در حاشیه محور اصلی شهرستان و مخاطرات ترافیکی ناشی از آن، اعضای شورای ترافیک ضمن بررسی وضعیت عبور و مرور، راهکارهای لازم جهت ایمن‌سازی معابر، کنترل سرعت خودروها و تسهیل تردد دانش‌آموزان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

فرماندار فریدونکنار در پایان این بازدید، ضمن ابلاغ دستورات لازم به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، بر تسریع در روند اجرایی مصوبات این نشست در راستای رفع مشکلات زیرساختی مدارس مذکور تأکید کرد.

چاپ محتويات