بمناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد دیدار با پیشکسوت ایثارگر ورزشی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار؛ دکتر مرادی فرماندار شهرستان به اتفاق  عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان و مهدیدخت مدیر کانون بسیج ورزشکاران و آقلری رئیس هیات کاراته شهرستان به مناسبت حماسه سوم خرداد از  ایثارگران پیشکسوت جامعه فوتبال شهرستان آقای حبیب الله علیزاده تجلیل بعمل آوردند .

چاپ محتويات