به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار؛ دکتر مرادی فرماندار شهرستان به اتفاق عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان و مهدیدخت مدیر کانون بسیج ورزشکاران و آقلری رئیس هیات کاراته شهرستان به مناسبت حماسه سوم خرداد از ایثارگران پیشکسوت جامعه فوتبال شهرستان آقای حبیب الله علیزاده تجلیل بعمل آوردند .