سرپرست فرمانداری نور از نیروها و پرسنل فراجا و پلیس راهور شهرستان قدردانی کرد

 

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نور، "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری این شهرستان با قدردانی از نیروها و پرسنل فراجا و پلیس راهور، برای ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و ابراز امیدواری نمود این ایام با پیروزی ملت ایران به پایان برسد.

چاپ محتويات