نشست و بازدید میدانی فرماندار جهت بازگشایی کمربندی غربی شهر جویبار به دریا

نشست و بازدید میدانی فرماندار جهت بازگشایی کمربندی غربی شهر جویبار به دریا

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، با حضور #محمد_مدانلو_فرماندار_شهرستان_جویبار، احسانی بخشدار مرکزی، شورای اسلامی و دهیار روستای آستانه‌سر، جلسه بازگشایی مسیر کمربندی غربی شهر جویبار به دریا در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شد، طی نشست با کشاورزان این کمربندی به‌طول یک کیلومتر جهت اتصال مسیر جویبار به دریا انجام شود. در پایان نیز بازدید از این کمربندی صورت گرفت. 

 

✍روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار

چاپ محتويات