فرماندار جویبار: با تمرکز بر امنیت اجتماعی و رفاه گردشگران، طرح سالمسازی سواحل آغاز می‌شود.

فرماندار جویبار: 

با تمرکز بر امنیت اجتماعی و رفاه گردشگران، طرح سالمسازی سواحل آغاز می‌شود. 

 

محمد مدانلو، فرماندار شهرستان جویبار، در نشست ستاد ساماندهی سواحل، از برنامه‌های گسترده برای ارتقای سطح خدمات و امنیت در مناطق ساحلی شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در بازدید میدانی #محمد_مدانلو_فرماندار_شهرستان_جویبار، همراه با ابوالقاسم قاسمی بخشدار گیل خواران، شهردارجویبار و اعضای ستاد ساماندهی سواحل و دریا شهرستان از طرح سالمسازی چپکرود، جویبار، بر ضرورت همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها برای اجرای موفق طرح سالمسازی سواحل تأکید کرد. مدانلو با اشاره به اینکه افتتاحیه این طرح به میزبانی جویبار و با حضور مدیران استانی برگزار خواهد شد، گفت: «تمرکز ما بر ارتقای زیرساخت‌ها، نظارت بر سلامت مواد غذایی، استقرار ناجیان غریق و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی است تا مسافران در محیطی کاملاً امن و با آرامش خاطر از سواحل ما استفاده کنند.»

 

✍روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار

چاپ محتويات