برگزاری کارگروه جشن غدیر در فرمانداری شهرستان

برگزاری کارگروه جشن غدیر در فرمانداری شهرستان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر جهت برگزاری با شکوه مراسمات عید سعید غدیر خم، جلسه کارگروه جشن غدیر به ریاست الهی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور مولایی، جانشین سپاه شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست، با تاکید بر جایگاه والا و اهمیت عید غدیر در ترویج فرهنگ ولایت و امامت، بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری همه‌ جانبه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و مجموعه‌های مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این عید بزرگ بحث و تبادل نظر شد.

 

در پایان، مقرر شد هر یک از دستگاه‌های اجرایی بر اساس وظایف و ظرفیت‌های خود، اقدامات لازم را برای برگزاری شایسته و درخور این مناسبت بزرگ مذهبی در دستور کار قرار دهند.

 

برای اطلاع از اخبار و فعالیت‌های فرمانداری قائم‌شهر می‌توانید به منابع زیر مراجعه کنید:

ایتا:
https://eitaa.com/qaemshahr_gov
بله:
ble.ir/join/CpxUxKVhtx
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/farmandari.ghaemshahr/

وب‌سایت:
https://ostan-mz.ir/ghaemshahr

چاپ محتويات