جلسه پیگیری تکمیل پروژه ساری–تاکام به ریاست دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان و با حضور حسنزاده مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، کاظمنژاد معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و کلیجانرستاق و سایر مسئولان مرتبط برگزار شد.
در این نشست، آخرین وضعیت اجرای پروژه، میزان پیشرفت فیزیکی، چالشها و موانع موجود و راهکارهای تسریع در تکمیل این محور ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر اسکندرنیا با تأکید بر اهمیت پروژه ساری–تاکام در توسعه زیرساختهای حملونقل و ارتقای ایمنی تردد، خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاههای اجرایی برای رفع موانع موجود و تسریع در روند اجرای پروژه شد.
همچنین حسنزاده مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گزارشی از آخرین اقدامات انجامشده، روند پیشرفت پروژه و برنامههای پیشرو ارائه کرد.
در پایان این جلسه، تصمیمات لازم برای رفع موانع اجرایی و تسریع در تکمیل پروژه ساری–تاکام اتخاذ شد.