به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان با همراهی کاظمنژاد معاون عمرانی فرمانداری، ابراهیمی بخشدار رودپی، هادیان بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان مربوطه، از محور سهراه پنبهزارکتی در بخش رودپی شهرستان ساری بازدید به عمل آورد.
این بازدید در راستای بررسی میدانی مشکلات موجود، رفع نقاط حادثهخیز و پیگیری اجرای طرح جامع ترافیکی شهرستان ساری انجام شد.
دکتر اسکندرنیا در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت تأمین ایمنی تردد شهروندان و کاربران جادهای اظهار داشت: شناسایی و رفع نقاط حادثهخیز، توسعه زیرساختهای ترافیکی و اجرای راهکارهای کارشناسی از مهمترین اقدامات برای کاهش حوادث و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان است.
وی همچنین بر ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط برای تسریع در اجرای اقدامات پیشبینیشده تأکید کرد و خواستار پیگیری مستمر موضوع تا حصول نتیجه شد.
در این بازدید، مسئولان حاضر ضمن بررسی آخرین وضعیت محور سهراه پنبهزارکتی، مسائل، موانع و راهکارهای اجرایی لازم برای بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش ایمنی این محدوده را مورد ارزیابی قرار دادند.