پیام تبریک مرتضی شکوهی، فرماندار ویژه شهرستان تنکابن، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع)
بسمالله الرحمن الرحیم
میلاد باسعادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع)، دهمین پیشوای شیعیان جهان و الگوی والای ایمان، بصیرت و اخلاق اسلامی را به مردم شریف، مؤمن و ولایتمدار شهرستان تنکابن، خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت (علیهمالسلام) صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
حضرت امام هادی (ع) در دوران پرفراز و نشیب امامت خویش، با تبیین معارف ناب اسلامی، تقویت فرهنگ دینداری و صیانت از ارزشهای الهی، چراغ هدایت امت اسلامی بودند و سیره نورانی آن حضرت همچنان راهنمای جامعه در مسیر عزت، آگاهی و تعالی معنوی است.
امید است در پرتو آموزههای ارزشمند آن امام همام، بیش از پیش در مسیر خدمت به مردم، تقویت همدلی، توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم و از برکات معنوی خاندان عصمت و طهارت (ع) بهرهمند شویم.
اینجانب ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون مردم عزیز شهرستان تنکابن را مسئلت دارم.
مرتضی شکوهی
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن
✅ *اخبار و رویداد فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن را در صفحات رسمی ما دنبال کنید:*
اینستاگرام :
🆔https://instagram.com/farmandarivizhe_tonekabon
ایتا :
🆔 @FARMANDARIVIZHE_TONEKABON
سایت :
🆔 https://ostan-mz.ir/tonekabon
تلگرام :
🆔 https://t.me/FARMANDARIVIZHE_TONEKABON
بله:
🆔
https://ble.ir/farmandarivizhe_tonekabon