جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب بخش بلده و شهرهای رویان و ایزدشهر به ریاست محمدهادی رجایی، سرپرست فرمانداری شهرستان نور و با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، معاون عمرانی فرمانداری، شهرداران، بخشدار بلده و رئیس اداره آبفای شهرستان در محل فرمانداری نور برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، سهشنبه ۱۲خرداد۱۴۰۵ محمدهادی رجایی سرپرست فرمانداری شهرستان نور در این نشست با تأکید بر ضرورت رفع ریشهای مشکلات حوزه آب و فاضلاب، اظهار کرد: حل مسائل زیربنایی و بنیادی در این حوزه باید در اولویت قرار گیرد تا بتوان خدمات پایدار و مطلوبی به شهروندان ارائه کرد.
وی با اشاره به اهمیت تأمین زیرساختهای مناسب برای توسعه خدمات آبرسانی افزود: برنامهریزی و اتخاذ تصمیمات مؤثر برای رفع مشکلات موجود، نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی و خدماترسان است.
در این جلسه موضوعاتی از جمله تأمین زمین برای احداث مخزن آب، رفع افت فشار آب در ضلع شمالی شهر رویان و سایر مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب در سطح شهرهای رویان، ایزدشهر و بخش بلده مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان نشست، پس از طرح دیدگاهها و بررسی کارشناسی موضوعات مطرحشده، تصمیمات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات موجود اتخاذ شد.