پیام مسلم قبادیان فرماندار شهرستان رامسر به مناسبت عید غدیرصادر شد:
عید غدیر خم، روزی است که در آن، حقیقتِ ولایت و مأموریتِ الهی در برابر جهانیان اعلام گردید؛ روزی که پیامبر اکرم (صلیالله علیه و آله) با تبیین جایگاه امیرالمؤمنین (ع)، الگویی از حکمرانیِ حقمحور، عدالتمدار و مردمدار را برای بشریت ترسیم نمود.
عید غدیر تنها یک جشن مذهبی نیست، بلکه تجدید میثاق با اصول بنیادین ایمان و التزام به ارزشهای عدالتخواهی است. امام علی (ع) در مقام رهبری، به ما آموختند که قدرت، وسیلهای برای خدمت به محرومان و ابزاری برای برپایی حق است؛ همانگونه که ایشان همواره در میان مردم بود و صدای ناتوانان را در برابر زورگویان میشنید.
ما در نهاد حاکمیتی، با تکیه بر آموزههای مدیریتِ علیگونه و با الگوبرداری از منشِ حقطلبانه ایشان، بر خود واجب میدانیم که در مسیر خدمت به مردم، عدالت را سرلوحه کار و صیانت از حقوق شهروندان را وظیفه اصلی خود بدانیم. هدف ما در این مسیر، تحقق عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اینجانب، فرا رسیدن روز بزرگ ولایت و امامت حضرت علی (ع) را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، خاندان پر نور نبوت، تمامی مسئولان، کارکنان دولت و عموم مردم شریف و باایمان شهرستان رامسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق استمرار در مسیر خدمت صادقانه و عادلانه را برای همگان خواستارم.
مسلم قبادیان.
فرماندارشهرستان رامسر.