حضور دکتر اسکندرنیا در جشنواره بهارنارنج بابل؛ تأکید بر ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان‌های مازندران

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان، به نمایندگی از دکتر مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران، با حضور در شهرستان بابل در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان شرکت کرد.

در این سفر، دکتر اسکندرنیا ابتدا با حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه بابل، دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه با همراهی میرتبار فرماندار شهرستان بابل در آیین جشنواره بهارنارنج این شهرستان حضور یافت.

جشنواره بهارنارنج بابل با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری، کشاورزی و صنایع بومی برگزار شد.

دکتر اسکندرنیا در حاشیه این مراسم با اشاره به رویکردهای توسعه‌محور استاندار مازندران، اظهار داشت: از اهداف و سیاست‌های محوری دکتر یونسی استاندار محترم مازندران، حمایت از رویدادهای فرهنگی و بومی، تقویت نشاط اجتماعی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی شهرستان‌ها و بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان در مسیر توسعه پایدار استان است.

گفتنی است این جشنواره با حضور مسئولان، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

چاپ محتويات