به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی :همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، شادپیمایی و مضیف مردمی غدیر با حضور سرکارخانم دکتر قائیپاشا فرماندار، حجتالاسلام فلاح امام جمعه، معاون فرماندار، بخشداران، جمعی از روسای ادارات و اقشار مختلف مردم در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.
این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ولایت، گرامیداشت بزرگترین عید شیعیان و ایجاد نشاط اجتماعی، با استقبال پرشور مردم همراه بود.
در این مراسم، آیین دیدار با سادات نیز برگزار شد و شرکتکنندگان با ابراز ارادت به سادات و اهلبیت(ع)، فضای معنوی و باشکوهی را در این روز فرخنده رقم زدند.