به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی:به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم سرکارخانم دکتر قائیپاشا فرماندار شهرستان به اتفاق معاون فرماندار،بخشدار مرکزی ،با حضور درمنازل همکاران سادات فرمانداری و بخشداری شهرستان، ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت بزرگ مذهبی ، با آنان دیدار و گفتگو کردند