شورای ترافیک بخش نشتا برگزار شد؛ تمرکز بر ایمنی، نظم و خدمات بهتر به شهروندان

شورای ترافیک بخش نشتا برگزار شد؛ تمرکز بر ایمنی، نظم و خدمات بهتر به شهروندان

جلسه شورای ترافیک بخش نشتا با حضور حسن باقری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه تنکابن، سید صادق مهری بخشدار نشتا ، سهیل نجبایی شهردار نشتارود، اعضای شورای اسلامی بخش و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل بخشداری نشتا برگزار شد.

در این نشست، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه ترافیکی، ایمنی معابر، ساماندهی تردد شهری و روستایی، رفع نقاط حادثه‌خیز و ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل در سطح بخش مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین حاضران با ارائه گزارش‌های تخصصی، راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت ترافیکی منطقه و تسریع در اجرای مصوبات پیشین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در پایان جلسه، تصمیمات و مصوبات لازم در راستای ارتقای ایمنی تردد و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان اتخاذ شد.

چاپ محتويات