برگزاری مسابقات والیبال دو نفره با حضور ۱۳ تیم از سه استان کشور در روستای لشتو

برگزاری مسابقات والیبال دو نفره با حضور ۱۳ تیم از سه استان کشور در روستای لشتو

روح‌الله امین‌شکوهی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن، از برگزاری مسابقات والیبال دو نفره با حضور ۱۳ تیم از استان‌های مازندران، گیلان و قزوین در روستای لشتو خبر داد.

وی گفت: این رقابت‌ها به مدت ۱۰ روز و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، شورای اسلامی، دهیاری و پیشکسوتان روستای لشتو برگزار شد.

امین‌شکوهی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در راستای مأموریت‌های کمیته جوانان و اوقات فراغت قرارگاه محله‌محور شهرستان تنکابن و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام شده است، افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم تنکابن مقام اول، تیم آستانه اشرفیه مقام دوم و تیم قزوین مقام سوم را کسب کردند.

✅ *اخبار و رویداد فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن  را در صفحات رسمی ما دنبال کنید:*
اینستاگرام :
🆔https://instagram.com/farmandarivizhe_tonekabon
ایتا :
🆔 @FARMANDARIVIZHE_TONEKABON
سایت : 
🆔 https://ostan-mz.ir/tonekabon
تلگرام :
🆔 https://t.me/FARMANDARIVIZHE_TONEKABON
بله:
🆔 
https://ble.ir/farmandarivizhe_tonekabon

چاپ محتويات