دیدار فرماندار فریدونکنار با خانواده سادات دارای دو معلول به مناسبت عید غدیر خم

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، دکتر مرادی، فرماندار شهرستان فریدونکنار به همراه معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار دهفری، رئیس بهزیستی شهرستان با حضور در منزل یک خانواده سادات دارای دو فرزند معلول،(سید علی و سیده هدیه حسینی ) ضمن تبریک این عید فرخنده، با آن‌ها دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونکنار، دکتر مرادی در این دیدار صمیمانه، ضمن گرامیداشت مقام سادات و تبریک عید امامت و ولایت، تکریم و رسیدگی به امور خانواده‌های دارای معلولیت را وظیفه‌ای همگانی و الهی برشمرد.

فرماندار فریدونکنار در این دیدار ضمن جویا شدن از مسائل و چالش‌های این خانواده، بر ضرورت حمایت‌های ویژه از توان‌خواهان و خانواده‌های آنان تأکید کرد و اظهار داشت: «سیره امیرالمؤمنین علی (ع) سرشار از توجه به نیازمندان و رسیدگی به امور ایتام و دردمندان است و ما نیز باید این سیره را در تمامی شئون مدیریتی و زندگی خود جاری سازیم.»

دکتر مرادی در پایان ضمن بررسی مشکلات این خانواده، دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع برخی از مسائل مطرح شده صادر کرد.

چاپ محتويات