همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، دکتر مرادی، فرماندار شهرستان فریدونکنار به همراه معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار دهفری، رئیس بهزیستی شهرستان با حضور در منزل یک خانواده سادات دارای دو فرزند معلول،(سید علی و سیده هدیه حسینی ) ضمن تبریک این عید فرخنده، با آنها دیدار و دلجویی کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونکنار، دکتر مرادی در این دیدار صمیمانه، ضمن گرامیداشت مقام سادات و تبریک عید امامت و ولایت، تکریم و رسیدگی به امور خانوادههای دارای معلولیت را وظیفهای همگانی و الهی برشمرد.
فرماندار فریدونکنار در این دیدار ضمن جویا شدن از مسائل و چالشهای این خانواده، بر ضرورت حمایتهای ویژه از توانخواهان و خانوادههای آنان تأکید کرد و اظهار داشت: «سیره امیرالمؤمنین علی (ع) سرشار از توجه به نیازمندان و رسیدگی به امور ایتام و دردمندان است و ما نیز باید این سیره را در تمامی شئون مدیریتی و زندگی خود جاری سازیم.»
دکتر مرادی در پایان ضمن بررسی مشکلات این خانواده، دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع برخی از مسائل مطرح شده صادر کرد.