بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستای «جزین» فریدونکنار همزمان با عید سعید غدیرخم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار، همزمان با خجسته عید غدیرخم، آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر روستای «جزین» از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تقی پور امام جمعه شهرستان، دکتر مرادی، فرماندار شهرستان، دکتر باقرزاده، نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، حسینی مدیر عامل پست بانک استان مازندران، معاون سیاسی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

دکتر مرادی، فرماندار فریدونکنار در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر به اهالی این روستا، با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های روستایی اظهار داشت: «تلاش برای ارتقای سطح رفاه و خدمات‌رسانی به مناطق روستایی از اولویت‌های دولت است و خوشحالیم که در این روز مبارک، یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی شهرستان به ثمر نشسته و تقدیم مردم عزیز روستای جزین می‌شود.»

این پروژه آسفالت که با هدف تسهیل در عبور و مرور اهالی و بهبود کیفیت معابر روستایی اجرایی شده است، با حضور مسئولین ارشد شهرستان به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

چاپ محتويات