در راستای اجرای برنامههای محلهمحور و همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، آیین بهرهبرداری از مسجد ولیعصر(عج) در روستای جزین از بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار؛این مراسم با حضور حجتالاسلام والمسلمین دکتر تقیپور امام جمعه شهرستان، دکتر مرادی فرماندار شهرستان فریدونکنار، دکتر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، حسینی مدیرعامل پستبانک استان مازندران، معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی برگزار شد.
در این مراسم، مسئولان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بر نقش مهم مساجد در تقویت فرهنگ دینی، انسجام اجتماعی و اجرای طرحهای محلهمحور تأکید کردند. مسجد ولیعصر(عج) روستای جزین به عنوان یکی از ظرفیتهای مهم فرهنگی و مذهبی منطقه، میتواند در آینده به پایگاهی فعال برای برنامههای عبادی، فرهنگی و اجتماعی اهالی روستا تبدیل شود.