سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار؛ صبح امروز سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار به ریاست دکتر مرادی فرماندار شهرستان فریدونکنار و با حضور سایر اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، گزارشی از مصوبات جلسه پیشین ارائه کرد و به موضوعاتی از جمله تقدیر از معلمان نمونه استانی شهرستان، برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم و نصب فیبر نوری در حوزه امتحان نهایی اشاره کرد.

در پایان جلسه اعضای شورا درباره موضوعات مطرح‌شده در دستور کار جلسه شامل شهریه مدارس هیئت امنایی، ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس حومه، نوسازی مدرسه مهدیه اسلامی و نیز بحث مولدسازی به تبادل نظر پرداختند

چاپ محتويات