تقدیر استاندار مازندران و معاون وزیر و از فرماندار فریدونکنار به دلیل کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش

 با ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان مازندران در سال ۱۴۰۴، شهرستان فریدونکنار موفق به کسب رتبه برتر استانی شد؛ در پی این موفقیت،استاندار مازندران و همچنین معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش کشور با ارسال لوح‌های سپاس جداگانه، از مهدی مرادی، فرماندار شهرستان فریدونکنار تقدیر کردند.

در متن لوح‌های تقدیر ارسالی از سوی معاون وزیر و استاندار مازندران، ضمن قدردانی از اهتمام ویژه فرماندار فریدونکنار در جایگاه رئیس شورای آموزش و پرورش، بر نقش کلیدی وی در عدالت آموزشی ، بهینه سازی محیط های یادگیری ، تحقق فرصت های برابری علمی و تربیتی برای رسیدن به عزت و اقتدار در این شهرستان تأکید شده است.

این مسئولان عالی‌رتبه، عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار را در سال ۱۴۰۴ منطبق بر شاخص‌های توسعه‌ای و موفقیت‌آمیز توصیف کرده و ابراز امیدواری نمودند که با استمرار این رویکرد، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای دانش‌آموزان و ارتقای شاخص‌های کیفی در نظام تعلیم و تربیت این منطقه باشیم.

مهدی مرادی،نیز ضمن دریافت این لوح‌های تقدیر، با تشکر از نگاه ویژه مقام عالی وزارت و استاندار محترم، موفقیت حاصله را نتیجه کار تیمی، همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش و تلاش‌های دلسوزانه جامعه فرهنگیان و معلمان شهرستان دانست و بر عزم جدی برای تداوم و تقویت این روند در سال‌های آتی تأکید کرد.

چاپ محتويات