به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار؛ در راستای بررسی وضعیت تخلیه فاضلابها و پسماندها، ظهر امروز دکتر مرادی، فرماندار شهرستان فریدونکنار، به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاونان فرمانداری و اعضای ستاد تنظیم بازار از انبار آرد شهرستان بازدید کردند.
در این بازدید، روند نگهداری و وضعیت بهداشتی انبار مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم رعایت الزامات بهداشتی و نظارت مستمر بر فعالیتهای مرتبط تأکید شد.