بمناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت

صبح امروز، دکتر مرادی به همراه معاونین ، بخشداران با حضور در اداره محیط زیست شهرستان، فرارسیدن هفته محیط زیست را به کارکنان این اداره تبریک گفت.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرستان فریدونکنار ؛ در این دیدار، دکتر مرادی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مجموعه محیط زیست شهرستان در حفاظت از منابع طبیعی و صیانت از محیط زیست، بر اهمیت همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در راستای پاسداشت محیط زیست تأکید کرد.

وی همچنین هفته محیط زیست را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ حفاظت از طبیعت، افزایش آگاهی عمومی و جلب مشارکت همگانی در حفظ سرمایه‌های طبیعی کشور دانست.

چاپ محتويات