جلسه بررسی رفع تداخلات اراضی دهستان لاویج بخش چمستان برگزار شد

 

سه‌شنبه ۱۹خرداد۱۴۰۵ جلسه‌ای به ریاست "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور برای بررسی وضعیت نقشه‌ها و رفع تداخلات اراضی لاویج در بخش چمستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونت عمرانی و رؤسای ادارات منابع طبیعی و جهادکشاورزی و سایر مسئولان مرتبط در فرمانداری برگزار شد، آخرین اصلاحات مربوط به عرصه‌های ملی و غیرملی اراضی لاویج بخش چمستان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان نور با تأکید بر اهمیت شفافیت در تعیین مالکیت اراضی و حفاظت از منابع ملی، خواستار تسریع در هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شد.

در پایان، مقرر گردید اقدامات اصلاحی و بررسی‌های نهایی در اسرع وقت انجام شود تا اراضی لاویج بدون تداخل و مطابق با ضوابط قانونی تعیین تکلیف گردد.

چاپ محتويات