آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای برنجستانک و یاقکوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی، آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای برنجستانک و یاقکوه با حضور دکتر عباسی، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، سرکار خانم دکتر قائی‌پاشا، فرماندار شهرستان،سرهنگ شالیکار فرمانده سپاه شهرستان، برارزاده، مدیرعامل آبفای مازندران، سرکار خانم محمدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استان، صادقی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان، بخشدار نارنجستان، رئیس آب و فاضلاب شهرستان جمعی از مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای برنجستانک و یاقکوه، و همچنین جمعی از اهالی روستا برگزار شد.

شایان ذکر است هدف از اجرای این طرح، افزایش و انتقال آب شرب سالم و بهداشتی به این مناطق است. این پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود و قرار است آب شرب بیش از ۱۳۰۰ نفر از ساکنان این دو روستا را تأمین کند.

 

 

چاپ محتويات