جلسه رسیدگی به مشکلات اهالی فرودگاه و ساماندهی ورودی شهر بهشهر به ریاست فرماندار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات اهالی منطقه فرودگاه (زیر خیابان شهید مطهری) و محدوده زیر ریل راه‌آهن، به ریاست محمد حامدی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و سایر نهادهای مرتبط برگزار شد.

در این نشست، مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های ساکنان منطقه از جمله وضعیت خیابان‌ها، ساماندهی و ایمن‌سازی پیاده‌روها، بهبود زیرساخت‌های شهری، رسیدگی به مشکلات تردد در محدوده زیر ریل راه‌آهن و همچنین ساماندهی ورودی شهر بهشهر از سمت میدان زاغمرز مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بهشهر با تأکید بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات مردم و ارتقای کیفیت خدمات شهری، اظهار داشت: خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و رسیدگی به مطالبات به‌حق آنان از اولویت‌های مهم مدیریت شهرستان است و دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی و تعامل، نسبت به رفع موانع و اجرای اقدامات لازم در این مناطق اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت زیباسازی و ساماندهی مبادی ورودی شهر، افزود: ورودی‌های شهر به عنوان ویترین و نمای نخست هر شهر نقش مهمی در ایجاد تصویری مناسب از ظرفیت‌ها و سیمای شهری دارند و لازم است اقدامات لازم برای بهسازی، ساماندهی و ارتقای وضعیت این محدوده‌ها در دستور کار قرار گیرد.

چاپ محتويات