به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ نشست تخصصی "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، "دکتر عبدالوحید فیاضی" نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و "دکتر خالقی" معاون صندوق فناوری کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران و سایر اعضا در محل فرمانداری نور برگزار شد.
در این نشست، ظرفیتها و فرصتهای موجود برای توسعه فناوری، نوآوری و حمایت از شرکتهای دانشبنیان در شهرستان نور مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درباره راهاندازی مرکز رشد فناوری در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از ایدههای نوآورانه، استارتآپها و فعالان حوزه فناوری، تصمیمات لازم برای پیگیری و تحقق راهاندازی مرکز رشد فناوری در شهرستان نور اتخاذ شد.
لازم به ذکر است؛حاضران در این جلسه بر ضرورت تقویت زیرساختهای فناورانه، حمایت از نخبگان و بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و پژوهشی شهرستان برای تحقق اهداف توسعهای تأکید کردند.