به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، شنبه ۲۳خرداد۱۴۰۵ "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور به همراه حجتالاسلام والمسلمین حاجیزاده امام جمعه نور و معاونت عمرانی فرمانداری با حضور در سایت پسماند شهرستان، از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید و در جریان آخرین وضعیت مدیریت و دفع پسماند قرار گرفتند.
در این بازدید، مسئولان مربوطه گزارشی از روند فعالیتها، اقدامات انجامشده، مشکلات و نیازهای موجود در حوزه مدیریت پسماند ارائه کردند.
سرپرست فرمانداری شهرستان نور با تأکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و ارتقای شاخصهای بهداشتی، بر ضرورت ساماندهی هرچه بهتر فرآیند جمعآوری، تفکیک و دفع پسماند و همچنین تسریع در رفع موانع و مشکلات موجود تأکید کرد.
امام جمعه نور نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت صیانت از محیط زیست به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و دینی، خواستار توجه ویژه دستگاههای اجرایی به موضوع مدیریت اصولی پسماند و حفظ سلامت عمومی شد.