بسمالله الرحمن الرحیم
ماه محرم، ماه حماسه، ایثار، آزادگی و تجلی والاترین ارزشهای انسانی و الهی است؛ ماهی که با نام و یاد سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، در تاریخ اسلام جاودانه شده و چراغ هدایت آزادگان جهان گردیده است.
نهضت عاشورا، مکتبی انسانساز و الهامبخش برای تمامی نسلهاست که پیام عزت، عدالتخواهی، ظلمستیزی، بصیرت و فداکاری در راه حق را به بشریت آموخته است. بیتردید، ترویج و پاسداشت فرهنگ عاشورایی، ضامن حفظ ارزشهای دینی، انقلابی و اجتماعی در جامعه اسلامی خواهد بود.
اینجانب فرارسیدن ماه حزن و اندوه اهلبیت عصمت و طهارت (ع)، ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادارش را به مردم مؤمن، ولایتمدار و شریف شهرستان نور، هیئات مذهبی، روحانیون معزز و عاشقان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق بهرهمندی از معارف بلند عاشورا و پیروی از سیره نورانی آن امام همام را برای همگان مسئلت دارم.
امید است با تأسی به آموزههای قیام عاشورا، در مسیر اعتلای ارزشهای اسلامی، وحدت، همدلی و خدمت صادقانه به مردم بیش از پیش گام برداریم.
محمدهادی رجایی
سرپرست فرمانداری شهرستان نور
والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته