جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رامسر با محوریت پیگیری اعتبارات سال ۱۴۰۵ برگزار شد

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رامسر با حضور اعضای این کمیته و به ریاست رضا آقاگلی، معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رامسر، روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۵ با موضوع " پیگیری اعتبارات سال ۱۴۰۵ و بررسی نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی" برگزار شد.

در این جلسه، گزارشی از " تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۴" ارائه و اعضای کمیته با در دست داشتن مدارک و مستندات کامل، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رامسر در این نشست با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی توضیحاتی درباره میزان مصوب و تخصیص اعتبارات خود ارائه کرده‌اند، گفت: اطلاعات و گزارش‌های ارائه‌شده مبنای تصمیم‌گیری برای تعیین مصوبات اعتبارات سال ۱۴۰۵ خواهد بود

وی افزود: اولویت‌بندی پروژه‌ها بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی، قابلیت اتمام و امکان بهره‌برداری تا هفته دولت یا دهه فجر انجام خواهد شد تا پروژه‌های دارای پیشرفت بالاتر در اولویت تخصیص اعتبارات قرار گیرند.

آقاگلی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست ؛ پروژه‌های اولویت‌دار خود را بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی و درصد تخصیص اعتبارات سال آینده به فرمانداری اعلام کنند، تا در برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۵ مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان رامسر در سال ۱۴۰۴ معادل بیش از ۷۸ میلیارد تومان بوده و میزان بودجه و تخصیص سال ۱۴۰۵ نیز به‌زودی مشخص خواهد شد.

چاپ محتويات