استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، همزمان با سومین شب ماه محرمالحرام در اجتماع مردمی مرکز استان و آیینهای عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران، سوادکوهی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری و جمعی از مدیران استانی، با حضور در اجتماع مردمی مرکز استان، در کنار عزاداران حسینی به سوگ و ماتم سالار شهیدان نشستند.
مسئولان حاضر همچنین با حضور در تعدادی از هیئتهای مذهبی شهر ساری، در مراسم سوگواری سومین شب ماه محرم شرکت کرده و از نزدیک در جریان برگزاری برنامههای مذهبی و فرهنگی این ایام قرار گرفتند.
این حضور، جلوهای از همبستگی مردم و مسئولان در پاسداشت شعائر دینی و ارزشهای عاشورایی بود و بار دیگر ارادت عمیق مردم دیار علویان به فرهنگ اهلبیت (ع) و نهضت سرخ حسینی را به نمایش گذاشت.