به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی :در سومین شب از ماه محرم، میدان شهدای شیرگاه میزبان اجتماع پرشور عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود.
در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد.
دکتر قائیپاشافرماندار شهرستان با حضوردرجمع عزاداران همگام با مردم به سوگواری پرداخت. این تجمع با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و پاسداشت ارزشهای ولایی در فضای معنوی شهرستان برگزار شد.
شهرستان سوادکوه شمالی در ایام محرم، هر شب شاهد برگزاری آیین عزاداری، سخنرانی مذهبی و مرثیهخوانی در میدان شهدای شیرگاه است و مردم مؤمن و عاشق اهلبیت(ع) با حضور پرشور خود، بار دیگر ارادت دیرینه خویش را به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) به نمایش میگذارند