برپایی میز خدمت دادگستری در حاشیه نماز جمعه شهرستان سوادکوه شمالی با حضور مقامات استانی و شهرستانی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی :در راستای تکریم اربابرجوع و بررسی بیواسطه مشکلات شهروندان، میز ارتباط مردمی دادگستری شهرستان سوادکوه شمالی همزمان با آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه برپا شد.
این برنامه که با هدف پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد، با استقبال نمازگزاران همراه بود و مسئولان حاضر در این میز خدمت، به بررسی و رسیدگی به مشکلات و دغدغههای مراجعین پرداختند.
در این مراسم، دکتر عالیشاه دادستان مرکز استان مازندران، سرکار خانم دکتر قائیپاشا فرماندار شهرستان، حجتالاسلام والمسلمین فلاح امام جمعه شهرستان، ولی پور رئیس دادگستری شهرستان ، حجت الاسلام والمسلمین کریمی دادستان شهرستان ،سرهنگ شالیکار فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از قضات دادگستری و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان حضور داشتند و از نزدیک در جریان مطالبات مردمی قرار گرفتند.
برگزاری اینگونه میزهای خدمت در حاشیه نمازهای جمعه، فرصتی مغتنم برای ارتباط بیواسطه مسئولان با مردم و تسریع در روند رسیدگی به امور و رفع چالشهای موجود در شهرستان است.