:به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل
جلسه تخصصی با عنوان «بصیرا» با محوریت نقش بانوان نخبه در شناسایی آسیبهای اجتماعی در حوزه
زنان و خانواده و با تمرکز بر موضوعات جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده در سالن مخابرات استان مازندران برگزار شد.
این نشست با حضور سید مصطفی میرتبار فرماندار ویژه شهرستان بابل ، روحانی امام جمعه بابل ، محمدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و اکبرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل برگزار گردید.
در این جلسه، حاضران به بررسی ظرفیتهای بانوان نخبه در حوزههای اجتماعی و فرهنگی پرداختند و بر نقش اثرگذار آنان در شناسایی و کاهش آسیبهای اجتماعی مرتبط با زنان و خانواده تأکید کردند.
همچنین موضوع جوانی جمعیت به عنوان یکی از محورهای اساسی سیاستهای کلان کشور مورد توجه قرار گرفت و بر ضرورت برنامهریزی هدفمند برای تقویت بنیان خانواده و ارتقای فرهنگ عمومی در این زمینه تأکید شد.
در ادامه نشست، بر همافزایی دستگاههای اجرایی، فرهنگی و نهادهای مرتبط در راستای توانمندسازی بانوان و بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و اجتماعی آنان در حل مسائل جامعه تأکید شد.