پروژه جاده لاریم جویبار تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، جلسه‌ای در خصوص بررسی پروژه‌های شهرستان جویبار، به‌ویژه پروژه جاده لاریم، با حضور مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران برگزار شد.

 

استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به روند اجرای پروژه جاده لاریم اظهار داشت: عملیات تعریض این مسیر در دستور کار قرار دارد و احداث یک پل نیز در این محدوده در حال اجراست.

 

وی افزود: با توجه به بازدید انجام‌شده در هفته‌های گذشته، این جلسه در ادامه همان بازدید برگزار شد و مقرر گردید مجموعاً حدود ۱.۸ کیلومتر از این مسیر به همراه پل در دست ساخت، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

 

گفتنیست؛ در این نشست، مشکلات اجرایی مسیر و همچنین موضوعات مربوط به تأمین اعتبار پروژه مورد بررسی قرار گرفت و با دستورات صادرشده از سوی استاندار، بخش قابل‌توجهی از موانع موجود برطرف شد.

 

همچنین مقرر شد بازدید دیگری از این مسیر انجام شود تا روند پیشرفت کار و آمادگی پروژه برای بهره‌برداری در موعد مقرر مورد اطمینان قرار گیرد.

چاپ محتويات