به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، همزمان با فرارسیدن شب ششم دهه نخست ماه محرم، "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور با حضور در جمع عزاداران حسینی هیأت انصارالمحسن (ع)، در مراسم پرفیض سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش شرکت کرد.
در این آیین معنوی که با حضور حجتالاسلام حاجیزاده امام جمعه نور،رئیس دادگستری، سایر مسئولان و گسترده اقشار مختلف مردم، جوانان و عاشقان اهلبیت (ع) برگزار شد، عزاداران با مرثیهسرایی و سینهزنی، ارادت و دلدادگی خود را به ساحت سیدالشهدا (ع) ابراز کرده و یاد و پیام نهضت عاشورا را گرامی داشتند.