به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی : صبح روزیکشنبه ۳۱ خردادماه هم زمان با ششم ماه محرم با حضور سرکارخانم دکتر قائی پاشا فرماندار،سرهنگ شالیکارفرمانده سپاه ، بخشدار مرکزی، بخشدارنارنجستان، رئیس آموزش وپرورش روسای ادارات و حضور پر شور دانشآموزان سوگواره احلی من العسل به یاد شهیدان نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع ) و حضرت عبدالله درمسجد صاحب الزمان(عج) شیرگاه برگزار شد.
ششم ماه محرم و روز بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن (ع)، دانشآموزان و نوجوانان مسلمان با تبعیت از مقام والای حضرت قاسم بن الحسن و حضرت عبدالله بن الحسن (ع) لبیک یا حسین (ع) سر میدهند.