پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان نور به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدت‌های ارزشمند و ماندگار شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان و فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های خالصانه خدمتگزاران عرصه عدالت و قانون‌مداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

قوه قضائیه به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم در احقاق حقوق، برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد، نقشی بی‌بدیل در تحکیم امنیت، آرامش و اعتماد اجتماعی ایفا می‌کند و بی‌تردید دستاوردهای این نهاد ارزشمند مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی قضات شریف، کارکنان متعهد و مدیران دلسوز دستگاه قضایی است.

اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به رؤسای محترم دادگستری و دادستان‌های محترم شهرهای نور و چمستان، قضات فرهیخته و تمامی کارکنان خدوم دستگاه قضایی شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض نموده، از خدمات ارزنده آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندی و گسترش امنیت و آرامش در جامعه قدردانی می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در مسیر خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی مسئلت دارم.

[محمدهادی رجایی]

سرپرست فرمانداری شهرستان نور

چاپ محتويات