به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی: صبح امروز حسینیکارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، با حضور در فرمانداری، با سرکار خانم دکتر قائیپاشا فرماندارشهرستان سوادکوه شمالی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای پایداری شبکه برق شهرستان، مهمترین مسائل و نیازمندیهای حوزه توزیع برق سوادکوه شمالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.