تولایی در شورای اداری سوادکوه شمالی: رضایت مردم، معیار موفقیت مدیران است/ توسعه سوادکوه شمالی در گرو انسجام، وحدت رویه و نظارت مستمر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران؛ تولایی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با قدردانی از تلاش‌های مدیران و مسئولان شهرستان، اظهار کرد: آرامش و ثبات حاکم بر شهرستان، حاصل زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیران و خدمتگزاران نظام است و این سرمایه ارزشمند باید با همدلی و همکاری بیش از پیش حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی تنها مسئول یک اداره نیستند، بلکه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان محسوب می‌شوند، افزود: رضایت مردم از عملکرد مسئولان، رضایت از نظام و ولایت را به همراه دارد و هرگونه نارضایتی نیز متوجه عملکرد ما خواهد بود؛ از این رو باید با احساس مسئولیت، صداقت و روحیه خدمتگزاری در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم گام برداشت.

معاون استاندار تأکید کرد: جلسات و تصمیم‌گیری‌ها باید بر پایه عقلانیت، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی باشد و از تصمیمات احساسی پرهیز شود. اگر هدف ما کسب رضایت الهی و انجام صحیح وظایف است، راهی جز خدمت صادقانه به مردم وجود ندارد.

تولایی با اشاره به اینکه مسئولان عالی کشور خود را خادم و نوکر مردم می‌دانند، خاطرنشان کرد: افتخار خدمتگزاری به مردم بزرگ‌ترین شأن برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و این نگاه باید در تمامی سطوح مدیریتی نهادینه شود.

وی همچنین بر ضرورت رصد و نظارت مستمر بر امور عمرانی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان تأکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت سوادکوه شمالی در گرو انسجام، وحدت رویه، هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و پرهیز از نگاه‌های بخشی است و با همدلی و تعامل می‌توان زمینه تحقق اهداف توسعه‌ای شهرستان را فراهم کرد.

چاپ محتويات