امروز : 4 اردیبهشت 1403

در اولین روز از هفته گرامیداشت دولت اتفاق افتاد

 دیدار اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان بابل با فرماندار بابل

کد خبر : 105552 3 شهریور 1400
پ

در اولین روز از هفته گرامیداشت دولت ، اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان به اتفاق دو تن از پیشکسوتان عرصه خبر در بابل با قربانعلی ولی زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل دیدار و ضمن تبریک آغاز هفته دولت از زحمات نماینده عالی دولت در شهرستان بابل تجلیل بعمل آوردند... ‎

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، در اولین روز از هفته گرامیداشت دولت ، اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران  این شهرستان به اتفاق دو تن از پیشکسوتان عرصه خبر در بابل با قربانعلی ولی زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان  بابل دیدار و ضمن تبریک آغاز هفته دولت از زحمات نماینده عالی دولت در شهرستان بابل تجلیل بعمل آوردند.

‍ در این دیدار مجید عرب فیروزجایی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران بابل در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت، و تجلیل از شهدای دولت رجایی و باهنر، از روحیه کارآمد و اخلاق مدار فرماندار ویژه شهرستان بابل  و نیز خدمات ارزشمند ایشان در مدت ۴ سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

ولی زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات خبرنگاران این شهرستان که همواره مسئولان را یاری داده و مسائل و مشکلات جامعه را در رسانه ها منعکس کرده اند، گفت:اعتقاد جدی به رسانه ها دارم و خبرنگاران را یار خودمان می دانم.

وی افزود:در طول دوران خدمتی خودم سعی کردم نیروی شایسته ای برای نظام باشم، و خدمت در جایگاه کارشناسی در بخشداری و فرمانداری و سطوح ملی نظام  برای ما مهم است نه جریان های سیاسی. در برخورد با مسائل باید نگاه وسیع تر داشته باشیم ، و حلقه دایره دید بنده ۵۳۲ هزار نفر جمعیت شهرستان بابل است و تفکر سیاسی ام در کارهای اجرایی هرگز تاثیرگذار نبوده است.

فرماندار بابل ادامه داد:در دوران ۴ سال خدمت در فرمانداری، حوادث تلخ و شیرین زیادی داشتیم، که سفر حاج قاسم سلیمانی سردار دلها به بابل، شیرین ترین این حوادث بود و شیوع ویروس کرونا که موج نگرانی ها را همچنان در جامعه به دنبال دارد و کادر درمانی به مدت بیست ماه درگیر مبارزه با آن گردید، تلخ ترین این حوادث بوده است.

این مقام مسئول افزودند:در مدت ۴ سال خدمت در فرمانداری بابل ۴ انتخابات باشکوه و بی سابقه مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را بدون هیچ تنش سیاسی و با بیطرفی کامل برگزار کردیم و آنچه را که به نفع نظام بود یعنی نگاه ملی و حاکمیتی ، که انتخاباتی سالم بود، انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: روابط خوب و حسنه ای با ۷ تن از ائمه جمعه شهرهای تابعه شهرستان بابل و نمایندگان مجلس در دوره های پیشین و فعلی داشته و دارم و خداروشکر هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های برخی از افراد یا جناحی نیز نشدم و همواره سعی در ایجاد آرامش در شهرستان داشته ام.

وی با اشاره به اینکه در این مدت کارهای بزرگی در سطح شهرستان بابل انجام شده یا در دست اجراست ، افزود: با صرف ۳۰۰ میلیارد تومان  تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف استان در مدار قرار گرفت، کارهای مهمی همچون کارخانه کود کمپوست، تکمیل راه های بندپی غربی، احمد چاله پی، گنج افروز و سایر جاده های بخش ها که در دست اجراست، اختصاص ۵ میلیارد تومان برای ترمیم زمین چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر، و در بخش خدمات شهری، احداث جاده ساحلی، ورودی ها و خروجی های شهر که به شکل زیبایی آراسته شدند.

ولی زاده ابراز داشت: با انجام انتخابات و شروع دوره ششم شوراها مراسم تحلیف شوراهای ۷ گانه شهرهای تابعه شهرستان بابل را انجام دادیم .

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به آغاز هفته دولت عنوان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۲۵ طرح عمرانی، آموزشی و فرهنگی با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان در هفته دولت در بابل مورد بهره برداری قرار می گیرد و عملیات اجرایی احداث دومین مدرسه سبز کشور نیز در بندپی غربی آغاز خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها