امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار میاندورود :امنیت فردی گام اول امنیت اجتماعی است

حسین منفردی:دستگاههای اجتماعی و فرهنگی در ایجاد امنیت فردی باید پیشگام تر از نیروی انتطامی باشند

کد خبر : 106319 18 مهر 1400
پ

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میاندورود با حضورامام جمعه، فرماندار ، رییس دادگستری، دادستان ، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی میاندورود برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، صبح امروز همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میاندورود با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد نسب امام جمعه،  منفردی فرماندار شهرستان میاندورود، دیان رییس دادگستری، هاشمی دادستان، نوکنده بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی  در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی میاندورود برگزار شد.

حسین منفردی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان میاندورود در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای امنیت، از تلاش و زحمات پرسنل سبز پوش و غیور  نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

منفردی در ادامه با بیان اینکه، امنیت فردی گام اول  و لازمه ایجاد امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: دستگاههای اجتماعی و فرهنگی باید در ایجاد امنیت فردی پیشگام باشند.

فرماندار میاندورود با تاکید بر لزوم ایجاد امنیت فردی در جامعه تصریح کرد: اگر امنیت فردی تامین نگردد، جامعه دچار اختلال در امنیت اجتماعی می شود.

رئیس شورای تامین شهرستان میاندورود اظهار داشت: اگر دستگاههای اجتماعی و فرهنگی به درستی به وظایف خود عمل کنند، نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه کار سختی نخواهد داشت.

وی در ادامه گفت:اگر فرد در جامعه احساس امنیت نکند، مخل امنیت اجتماعی می شود و مشکلات فراوانی در این حوزه به سمت نیروی انتظامی سوق داده می شود.

وی در پایان از همه تلاش‌های دستگاههای اجرایی و قضایی، خصوصا بسیج و سپاه که در ایجاد امنیت همکاری لازم را با نیروی انتظامی دارند، تشکر و قدر دانی کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها