امروز : 10 فروردین 1403

پیام فرماندار شهرستان سیمرغ به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

کد خبر : 106519 27 مهر 1400
پ

کتاب و کتابخوانی یک ابزار اثرگذار فرهنگی است که ترویج آن از طریق، جشنواره‌ها، نشست ها و مسابقات در جهت افزایش سرانه مطالعه در کشور لازم و ضروری است. ‎

کتاب و کتابخوانی یک ابزار اثرگذار فرهنگی است که ترویج آن از طریق، جشنواره‌ها، نشست ها و مسابقات در جهت افزایش سرانه مطالعه در کشور لازم و ضروری است. توصیه ها و رهنمودهای امام رضا(ع) و سبک و سیره رضوی منبعث از فرهنگ اسلامی است و همه نسل ها باید از این منبع عظیم دینی بهره‌مند شوند.
در این راستا یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی را به وجود آورده که ضمن بیان ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت به ویژه سیره فرهنگی ایشان، به مهم ترین شاخص فرهنگی جامعه ما یعنی «مطالعه مفید» و «خواندن» نیز پرداخته شود. 
اینجانب ضمن قدردانی از مجریان و دست اندرکاران این جشنواره، از عموم مردم شهرستان سیمرغ بویژه علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی، تقاضا دارم در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود، مشارکت فعال داشته و در راستای رشد و تعالی اخلاق و فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه پایدار گام برداشته و همچنین از معارف ناب علی بن موسی الرضا علیه السلام و ائمه اطهار (ع )بهره مند گردند.
مجتبی حبیب نژاد روشن
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سیمرغ

اشتراک گذاری
پیوند ها