En امروز : 30 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت میلاد حضرت محمد ( ص )، حضرت امام جعفر صادق ( ع ) و هفته وحدت

کد خبر : 106574 1 آبان 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، با صدور پیامی، میلاد خجسته رسول مهربانی و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت. ‎

متن کامل پیام احمد حسین زادگان بدین شرح است:

                                                       بسم الله الرحمن الرحیم

                                                 وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

ماه ربیع‌الاول در سایه میلاد رحمة للعالمین، علت و فضل آفرینش و خاتم رسولان خداوند و پیامبر صلح و دوستی، ماهی خجسته و میمون برای مسلمانان است. این ماه پر خیر و برکت که با آموزه های حضرت رسول ( ص ) موجب یکپارچگی ایمان آورندگان و مسلمانان در سایه سار تعالیم قرآن کریم و سنت و سیره نبوی گردید بحق هفته وحدت نامگذاری شد.

با وجود آسمانی و الهی حضرت محمد مصطفی (ص) جهان معنایی دیگر گرفت و آنحضرت مسلمانان را به حبل المتین وحدت و همدلی و اتحاد پیوند داد و اکنون در جامعه معاصر نیز برغم دشمن خویی ها و تفرقه افکنی های استکبار جهانی و ایادی آن، مسلمانان بویژه جامعه اهل تسنن و تشیع در ایران اسلامی در کمال برادری و اخوت در کنار یکدیگر روزگار می گذرانند و وحدت به رمز و الگوی پیروزی برای جامعه مسلمانان بدل شده است.

اینجانب میلاد با سعادت عصاره نبوت، حضرت ختمی‌مرتبت، پیام‌آور عشق، مودت، اخوت، شفقت برادری و وحدت حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و همچنین میلاد فرخنده حضرت امام جعفر صادق (ع)، را به تمامی مسلمانان جهان و ایران به ویژه مردم مومن و ولایتمدار استان مازندران تبریک و تهنیت می گویم و سربلندی، عزت و وحدت روزافزون جامعه اسلامی در سایه سار آموزه های الهی ائمه معصومین ( علیهم السلام ) و پیامبر اکرم ( ص )، امام راحل و منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) را از آستان خداوند قادر متعال خواستارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری