En امروز : 9 فروردین 1403

رازجویان: دستگاه‌های خدمات‌رسان با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما بروند

کد خبر : 106601 3 آبان 1400فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما بروند چراکه آمادگی، در جاده‌ها مانع غافل‌گیری آنها می‌شود. ‎

مهدی رازجویان در جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان مازندران با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، اظهار داشت: آماده‌باش دستگاه‌ های خدمات‌رسان در جاده‌ها مانع غافل‌گیری آنها می‌شود.

وی ادامه داد: کم‌کاری دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان که باعث ایجاد مشکل برای مردم شود، پذیرفتنی نیست.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌‌های استان باید به حداقل برسد، تصریح کرد: از ادارات مربوطه وزارت راه و شهرسازی در استان انتظار می‌رود با افزایش ایمنی جاده‌ها، باعث کاهش آمار تصادفات شوند.

وی ادامه داد: در حوزه کاهش تصادفات و ایمنی راه‌ها با  نگاه و برنامه‌ریزی یکپارچه و همه‌جانبه به همه محورهای مواصلاتی می‌توان شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه هماهنگی مطلوب هلال‌احمر و اورژانس با یکدیگر موجب کاهش تلفات جانی در جاده‌ها می‌شود، اظهار داشت: به موقع رسیدن دستگاه‌های امدادی به محل وقوع حادثه می‌تواند منجر به عدم مرگ هموطنان شود.

رازجویان با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس، تردد در خیابان‌ها و جاده‌ها را افزایش خواهد داد، گفت: ایمنی جاده‌ها به خصوص جاده‌های روستایی در ایام بازگشایی مدارس باید بیشتر شود.

رازجویان در پایان ابراز امیدواری کرد با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، آمار تصادفات در جاده‌های استان مازندران در فصل پاییز و زمستان نسبت به مشابه سال گذشته کاهش چشم‌گیری یابد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری