امروز : 1 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

همایش آزاد سازی سوسنگرد قهرمان در شهرستان بابلسر برگزار شد

کد خبر : 107019 26 آبان 1400
پ

گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد قهرمان صبح امروز ۲۶ آبان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و حسن نژاد معاون سیاسی استاندار مازندران و حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر ‎

 

،»» همایش آزاد سازی سوسنگرد قهرمان در شهرستان بابلسر »»»

گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد قهرمان صبح امروز ۲۶ آبان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و حسن نژاد معاون سیاسی استاندار مازندران و حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر ، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار مازندران و ائمه های جمعه های شهرستان های استان و پیشکسوتان دفاع مقدس وفرماندهی سپاه شهرستان و خانوادههای شهدای سوسنگرد در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان امام علی شهر هادی شهر شهرستان بابلسر برگزار شد.

دراین مراسم با سخنرانی آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و سردار ملکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به نقش استان مازندران در آزادسازی و بازسازی سوسنگرد پرداخت.

وی با بیان اینکه استان مازندران در کل جبهه‌های سوسنگرد 43 شهید تقدیم کرده است، افزود: سردار شهید حسین بهرامی ولشکلایی از شهدای محوری استان در این حماسه است

با اشاره به نقش ویژه مازندرانی‌ها در بازسازی سوسنگرد از تاریخ پنجم شهریور ۱۳۶۱ با هدایتگری و محوریت آیت الله «هادی روحانی» نماینده فقید حضرت امام در استان آغاز شد و تا یکم دی ۱۳۶۲ این شهر به طور کامل ساخته و تحویل مردم این شهر شد.
نقش مازندران و مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان در بازسازی این شهر اشاره باید کرد حماسه سازندگی مردم این استان برای نسل امروز و آیندگان بازگو شود.

سردار ملکی عنوان کرد: ۱۳ هزار نیروی کار مازندرانی با محوریت آیت الله روحانی در بازسازی سوسنگرد به صورت جهادی عمل کردند و قریب به ۳۰۰ میلیون تومان در آن زمان برای ساخت این شهر هزینه کردند.

و در پایان مراسم از هشت خانواده شهید و افراد موثر رزمنده و جانباز آزادسازی و بازسازی سوسنگرد همراه و همکاری کردن تقدیر و تشکر به عمل آمد

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها