امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت هفته بسیج

حسین منفردی طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

کد خبر : 107063 29 آبان 1400
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود با انتشار پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت ‎


بسم الله الرحمن الرحیم"

بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها (مقام معظم رهبری)

هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است، گمان غلطی است اگر بسیج را یک نیروی نظامی و یا وابسته به گروه و جناحی بدانیم و امروز تمام ظرفیت کشور، دولت قوای مقننه، قضائیه و همه مسئولان، قاطبه و توده مردم مومن و همیشه در صحنه،بارویکرد بسیجی ، برای تداوم انقلاب اسلامی و اعتلای ایران عزیز تلاش می کنند و خار چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند.

بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته در ملت‌های مسلمان، رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره)، عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بی تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور ، نشاط و حیات می بخشد.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای والامقام و بعنوان یک بسیجی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت شهرستان میاندورود تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم.


حسین منفردی
فرماندار شهرستان میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها