En امروز : 31 فروردین 1403

رازجویان: با دستور استاندار، تامین زمین برای اجرای قانون جهش مسکن در دستور کار قرار گرفت

کد خبر : 107177 4 آذر 1400فرهنگی
پ

معاون عمرانی استاندار، گفت: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال ، تامین زمین جهت اجرای این قانون در استان مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت. ‎

در راستای مصوبه شورای مسکن استان به منظور تامین زمین مورد نیاز جهت اجرای قانون جهش مسکن جلسه‌ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، مدیران کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی ساری و نوشهر، در استانداری مازندران برگزار گردید.

مهدی رازجویان در حاشیه این جلسه، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال ، تامین زمین جهت اجرای این قانون در استان مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران بر تسریع تهیه زمین و آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن تاکید دارد، افزود: جهت اجرای قانون جهش مسکن، ۵۰۰ هکتار زمین توسط منابع طبیعی شرق استان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار داده شده و به زودی ۲۵۰۰ هکتار دیگر نیز اختصاص خواهد یافت.

رازجویان افزود: منابع طبیعی غرب استان نیز دو منطقه را مشخص کرده که نیاز است جهت تامین زمین تلاش بیشتری داشته باشد.

رازجویان تاکید کرد: اگر ادارات کل منابع طبیعی شرق و غرب استان بتوانند زمین‌های مورد نظر را تامین کنند، آنوقت با در اختیار گذاشتن این زمین‌ها به راه و شهرسازی، در استان مازندران بیش از آنچه که مدنظر است، زمین جهت اجرای قانون جهش مسکن تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت تسریع و تخفیف صدور پروانه ساخت نیز به شهرداری‌ها تاکیدات لازم انجام شده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری