En امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه پیگیری روند اجرایی تثبیت زمین لغزش منطقه گلندرود - اسپیو شهرستان نور با حضور رازجویان برگزار شد

کد خبر : 107218 4 آذر 1400فرهنگی
پ

مهدی رازجویان با بیان اینکه دو روستای گلندرود و اسپیو در شهرستان نور جز مناطق رانشی محسوب می‌شوند، افزود: از سوی ستاد مدیریت بحران کشور ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای جبران خسارت‌های ناشی از رانش در این مناطق اختصاص یافت. ‎

جلسه پیگیری روند اجرایی تثبیت زمین لغزش منطقه گلندرود - اسپیو شهرستان نور و تسریع در روند عملیات اجرایی پیشگیری از خسارات بیشتر ، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، فرماندار شهرستان و مدیران کل دفتر فنی استانداری، راهداری، منابع طبیعی و بنیادمسکن ، صبح چهارشنبه در استانداری برگزار شد.

مهدی رازجویان با بیان اینکه دو روستای گلندرود و اسپیو در شهرستان نور جز مناطق رانشی محسوب می‌شوند، افزود: از سوی ستاد مدیریت بحران کشور ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای جبران خسارت‌های ناشی از رانش در این مناطق اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن‌ متولی یکپارچه‌سازی این دو روستا است، تصریح کرد: مسئولیت تثبیت رودخانه نیز به بنیادمسکن سپرده شده است.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل راهداری بر انجام وظایف خود در این منطقه سرعت ببخشد، افزود: مراحل اجرای عملیات پیچ‌بری در این منطقه نیز باید توسط اداره کل صنعت‌، معدن و تجارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

اشتراک گذاری